21 Mayıs 2008 Çarşamba

Stargate Atlantis

Stargate Atlantis, bir nevi Stargate SG1’nın devamı paraleli niteliğinde, yeni bir gezegen, yeni bir üs, yeni bir düşman, yeni dostlar. Atlantis’in yeri keşfedilir. Başka bir gezegende ve başka bir galaksidedir. Oraya giden bir daha geri dönemeyecektir. En azından bir süre evlerinden, yuvalarından, hatta gezegenlerinde ayrılarak yeni ufuklar açmak için atlantise giderler ve burda onları hiçte beklemedikleri bir macera beklemektedir. Yer yer sg1 ile beraber giden daha çok kendine has, bağımsız bir dizi çercevesinde bilim kurgu meraklılarını çeken bir dizi. Açıkcası ben bu sg1 ve atlantis sayesinde bilimkurguya doyduğumu söyleyebilirim. Aç iseniz bilim kurguya hiç düşünmeden başlayın izlemeye.

4 yorum:

Farmerfam dedi ki...

bilimkurguya olan aclıgım degil bu diziye baslamamamın sebebi...11 sezonun gozumu korkutması..Yahu 2 aydır izliosunuz daha 7. sezondasınız :D

happy owl ironic dedi ki...

hehe düzeltiyorum 10 sezon olan sg-1 burda bahsi geçen atlantis. ki atlantis şu an 5. sezonunda yayınlanıyor. yani gözümüzde büyütmeye gerek yok. ben sg1 ı bitirdim. 8. sezondan itibaren atlantisle eş zamanlı izledim bölümleri ve şu an atlantis 4. sezonun ortasındayım. hakkaten doydum bilim kurguya.bişiler izlemek için ideal. lost yada prison break tarzında anaa acaba bi sonraki bölümde noolcak die beklemiyorsun. tek bölüm izle bırak rahatsın yani. tabi benim yaptığım gibi elinde bir sürü bölüm bulundurursan o zaman bırakmak biraz zor oluyor. neyse biticek işallah bende kurtulucam hehe

Farmerfam dedi ki...

***In Living Memoriam of BLOODLUST***

***********************************
Hiç seyretmedim ama bu posta eklenmiş olan resme bakınca bu diziler için çekilen fotoğrafların ne kadar yavşak olduğunu bir daha farkettim. Böyle "bu dağları ben yarattım havası" eller cepte filan, sonra birde böyle yan durup omuz göstermeler. Resim çekiliyo adam gibi durup peynir desenize. Uyuz uyuz pozlar. İstemiyoruz artık bunları...

***********************************

atil dedi ki...

richard dean andersonsız stargate stargate olamaz :D

sadece bu iki diziye bakınca adam ne çok bölümde oynamış macgyver ve stargate toplam 17 sezon dizi çevirmiş.

Bu arada Stargate: Continuum diye bişey yapmışlar richard dean anderson da var

http://www.imdb.com/title/tt0929629/