31 Mayıs 2008 Cumartesi

ZZ Top - Rancho Texicano : The Very Best Of ZZ Top

2004 yılında çıkan bu güzide toplama, sakallı blues rock ustalarımızın en iyi toplama albümlerinden kanımca. Tabiki indirme gereği duymadım. başka best of albümleri ve onlarca stüdyo albümünü dinlediğimden şarkı listesine bir göz atınca anaa hepsi tanıdık dedim. Özellikle 2 disk olması iyi olmuş bu sefer . O kötü 99daki dandik viva las vegasın olduğu toplama albümleri kadar kötü değil. Ama yine o viva las vegas burda da var. Buradan yetkili mercilere sesleniyorum ! Sakalınızı kırparım, bırakın Elvisle yaşasın o şarkı artık ! Herneyse velhasıl kelam güzel ve ZZ Top özelliklede 80lerin Blues Rock mitolojisini özleyen arkadaşlarımız için tavsiye edilesi bir mücevher. Geçen gün got me under pressure dinlerken bir barda bir kız evladının durumumu nasılda şarkıyla bütünleştirdiğini farkedip bağırarak kendisine "She got me under pressure !" dedim. Fakat anlamadı haliyle. Gelelim hangi şarkılar kral hangileri ezik bölümümüze. Bar-B-Q , La Grange, Cheap Sunglases ve Im bad im nationwide ilk diskin kral şarkılarından. Ama daha ziyade ikinci disk dahada kral. Çünkü pearl necklace var sharp dressed man ve öncesinde gimmi ol your lovin var ( ayrılması imkansız :)). legs ve velcro fly şarkılarının remixleri var sonda ama dinlemeden önyargıda bulunayım eziktir onlar :) viva las vegasa tekrar değinmiyorum bile. Parça listesi ve bağlantılar aşağıda mevcut, iyi dinlemeler

DISC 1:
01. Brown Sugar
02. Goin' Down to Mexico
03. Just Got Back From Baby's
04. Francene
05. Just Got Paid
06. Bar-B-Q
07. La Grange
08. Waitin' For the Bus
09. Jesus Just Left Chicago
10. Beer Drinkers & Hell Raisers
11. Mexican Blackbird
12. Tush
13. Thunderbird
14. Blue Jean Blues
15. Heard It on the X
16. It's Only Love
17. Arrested For Driving While Blind
18. I Thank You
19. Cheap Sunglasses
20. I'm Bad, I'm Naitonwide
21. A Fool For Your Stockings
DISC 2:
01. Tube Snake Boogie
02. Pearl Necklace
03. Gimme All Your Lovin'
04. Sharp Dressed Man
05. Legs
06. Got Me Under Pressure
07. Sleeping Bag
08. Stages
09. Rough Boy
10. Velcro Fly
11. Woke up With Wood
12. Doubleback
13. My Head's in Mississippi
14. Viva las Vegas
15. Cheap Sunglasses - (Live)
16. Legs - (Dance Mix)
17. Velcro Fly - (12" Remix)

http://rapidshare.com/files/118506649/ZZTOPRanchoTexicano2004.part1.rar
http://rapidshare.com/files/118509959/ZZTOPRanchoTexicano2004.part2.rar
http://rapidshare.com/files/118512213/ZZTOPRanchoTexicano2004.part3.rar

şifre: zinhof

8 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

sevgili fücur sanırım küçük bir şifre sorunu var rar dosyalarında onu da belirtirsen sevinirim.

happy owl ironic dedi ki...

fücur sağolasın abi albüm için sanırım benden başka kimse ilgilenmedi hatta anladığım kadarıyla sen bile ilgilenmedin hehe. abi 2. cd deki şarkılar yok sanırım dosyalarda bir problem var bilgine. ama ilk cd deki şarkılar gayet ii gibi görünüyo dinledim beğendim. zztop a yakışır tok bir sesle sölemişler (;>

Farmerfam dedi ki...

Sevgili baykuşum ben indiriyorum su anda başka bir kaynaktan daha sonra senin mutlu bir baykus olman nedeniyle onu rapid e koyarım merak etme sen :D

Fücur dedi ki...

adamım bağlantıları iyi bir siteden aldım gerçi. Eleman yıllardır upload ediyor hırvat insanı. ama başka yerden buluyormuş emrah sağolsun. ikinci disk daha güzel umarım eline geçer

Farmerfam dedi ki...

http://www.megaupload.com/?d=8TU0B4BV

dosya boyutu: 346mb
mp3 bit rate:320kbs

rapid e yukleyemedim fakat megaupload yardımıma yetişti.

Fücur a ithafen rar dosyası şifresizdir.

Hepinize iyi eglenceler :D

MuZZy dedi ki...

Linkler düşse de faydalı bir paylaşım olmuş :)

beklerim: http://muzzybluezzy.blogspot.com/

Farmerfam dedi ki...

Sevgili Muzzy
Benim göndermiş olduğum megaupload link i halen çalışmakta istersen tekrar dene.

Kolay gelsin.

http://www.megaupload.com/?d=8TU0B4BV

MuZZy dedi ki...

Teşekkürler ;)