31 Mayıs 2008 Cumartesi

Sigarayı Bırakma Alıştırmaları

Öncelikle kelimeler hatalı yazıla bilir kusuruma bakmayın 24 saattir ilk sigaramı az önce yaktım. Bir çoğunuzun bildiği gibi ankara' da iş bulduğumda sigarayı bırakıcağıma dair verdiğim bir söz vardı. geçenlerde düşündüm de bünyeyi nikotin bağımlılığından yavaş yavaş kurtarmanın vakti geldi bu yüzden mümkün olduğunca az içicem o zamana kadar hatta kim bilir belki ankaraya yerleştiğimde bırakmış olurum(;>
sigarayı azaltmak için bir kaç şey yapılabilir. bol alkol alınan bir akşamın ardından ki sigara kullanıyorsanız eminim alkolün yanında deli gibi sigara içiyorsunuzdur. sabah kalktığınızda nefes almakta zorlanırsınız ve bünyeniz nikotin istemez. işte başlamak için en uygun zamanlardan biri dir. bende öle bir sabaha uyandım bu gün. ve bu saate kadar içmedim birazdan yatıcam ve yarında devam etmeye çalışacam. bu aralar biraz huysuz olabilirim. mantıksız olabilirim. herhangi birinizi istemeden kırabilirim o yüzden şimdiden hepinizden özür dilerim. hoşgörünüzü esirgemeyin. sevgiler saygılar.

5 yorum:

atil dedi ki...

ooo abi ankaraya mı geliyorsun? It's gonna be legendary :D

Farmerfam dedi ki...

hadi bakalım zor bir yola girmiş bulunmaktasın dostum..ama hatırlatayım bizi kırarsan bizde kafanı kırarız senin :D..
ve Atıl'a ithafen
"Atıl'cım bu adam mezun olduğundan beri Ankara'ya geliyor..insallah başaracak bu sefer.."
Gel Gel daha Age of Conan oynıcaz:D

Fücur dedi ki...

seni 9487394. girişiminden ötürü kutlar başarılarının devamını dilerim. sigaraya başlamakta bırakmakta zor askerde öğrendiğim kadarı ile :)

happy owl ironic dedi ki...

9487394. girişimmi ben daha önce bırakmadım ki sigarayı şu anda da bırakmıyorum sadece azaltıyorum. lütfen başkalarıyla karıştırmayalalım.

figment dedi ki...

abi valla çok bi iş, hiç denemedim ama başarılar diliyorum ve kolay gelsin diyorum :D