23 Mayıs 2008 Cuma

Eurovision - 08

Dün gece ikinci elemeler de yapıldı Eurovision'da ve finalde yarışacak 25 ülke belirlenmiş oldu. Türkiye Mor ve Ötesi ile finallere katılmaya hak kazandı.

Sadece ikinci elemeyi seyretmeme rağmen diyebilirm ki, Avrupa'nın müzik tarzı iyice yoldan çıkmış. Dünkü elemelerde dayanamayıp kanalı değiştirdiğim ülke sayısı epey fazlaydı. Parçaların bu kadar kötü olmasından mıdır nedir bilinmez, ülkeler ya gayet seksi bayan şarkcılar; ya da erkek vokal yanında dans eden yine gayet seksi bayanlarla yarışmaya katılmayı uygun görmüşler. Tabi hem kendisi hem sesi güzel olanlar da vardı :) Cumartesi akşamki finalde neler olacak bakalım burdan yorumlarız yine..




Mesela ben Çek yarışmacıları beğenerek izlemiştim ama malesef finale kalamadılar.

Kısa bir diyalog:

Bülent Özveren(Eurovision sunucumuz): Eğer Çeklerin parçalarını beğendiyseniz blabla yazıp 1415'e sms gönderin.

Ben: Valla ben Çekleri parça parça da beğendim, bütün olarak da!

Annem: Bişi demedi ama bizim çocuk sıyırdı bakışı vardı yüzünde :)

selamlar..





9 yorum:

Farmerfam dedi ki...

Bizim olay alıntı yaparak söylüyorum gayet "Zor ve Ötesi"

Silentmoon dedi ki...

Bende katılmadan edemiyeceğim açıkçası bu kadar kötü şarkılar yapılabilir çoğu şarkıda müzik yok üstüne seste yok söyleyenlerde. Açıkçası bizim şarkımızın kötü bir şarkı olduğuna inanıyordum ancak diğer şarkıları dinleyince güzel gelmeye başladı açıkçası.

Fücur dedi ki...

Örövizyon kadar kolpa ve siyasi bir müzik yarışması yoktur sanırım dünyada. Hayatımda iki kere izledim birinde Şebnem Yapar denen güzel sesli bayan 3. oldu diğerindede Sertab birinci oldu. Bu demek oluyorki çok büyük bir uğur teşkil ediyorum milletimiz adına ! Fakat itinayla izlememeye devam ediyorum, çünkü yeryüzünde İngilizlerin sonuncu olduğu bir müzik yarışması düşünmek saçma ve sapan. Ayrıca buradan belirtmek istiyorumki birinci seçtikleri Sertab şarkısı Demirkan denen herifin yıllarca stadlarda yapılan "yaş mı da kuru mu ebinin dııııt" melodisi ile aynıdır. Saygılar ! Tartışmaya açık

deserthawk dedi ki...

ya şimdi bu eurovision olayı neden Türkiyede bu kadar önemli olduğunu anlayamıyorum zaten genelde eskiden beri çok kötü parçalar yapılıyor bu yarışmalarda daha çok amatörün biraz üstü yarışmacılar katılıyorlar veya pro.lar katılıyor ama genelde ismi duyulmamışlar oluyorlar bizde kim hitse onu gönderiyoruz gene bir kimseyi yetiştirmeyelim kazanmalıyız KAZANMALIYIZ psikolojisi içine giriyoruz. bu yarışma prestij yarışması bizde burdayız demek için var kasmayalım. değişik güzel müzikler gönderelim tanınmamış bilinmemiş gruplarla.

happy owl ironic dedi ki...

fücur a katılıyorum. bu yarışma müzik kalitesinden başka şeylere puan veriyor. ama ben izlerken zevk alıyorum genede. bilmemne ülkesi bu ülkeye düşük puan verdi demekki bunların arası bozulmuş, yada aaa yunanistan bize iyi puan verdi aramız düzelmiş yunanistanla falan gibi yorumlar yapıyorum. (;>

atil dedi ki...

Bilimum müzik yarşmasına katılmış biri olarak söylüyorum dünyanın müziği değerlendirmeyen tek yarışması eurovisiondur.Hiç bir ülkenin bu yarışmayı ciddiye almadığınıda adi adi şarkıcılar gönderdiklerinden anlayabiliriz.Bizim bir daha bu yarışmada derece almamaız imkansız,bir kere birincilik bir kere üçüncülük alarak limitimizi doldurduk :D

Deniz Thetis dedi ki...

Hande Yener katılana kadar sadece ufak umutlar var ufukta, bence...

Fücur dedi ki...

Hande katılınca yarışmanın adını Yavrovüzyon olarak değiştirebiliriz kanımca

Deniz Thetis dedi ki...

Neden ki?
Romeo'ya ''Romiyo'' demesi yüzünden mi? :)