28 Mayıs 2008 Çarşamba

Goodfellas - 1990


Eski fakat zevkli bir film goodfellas.Robert de niro, Ray liotta, joe pesci gibi isimler oynuyor. Robert amca gene güzel oynamış. baya başarılı çete filmlerinden biri. italyan çetesine üye irlanda kanı taşıyan bir çocuğun bu çeteye girdikten sonra hayatının değişimi anlatılıyor kabaca. çete üyesi olmanın avantajları baya iyi vurgulanmış. nerdeyse lan bulamadık böle bi çete diesi geliyor insanın (;> film ilginç bir şekilde imdb den de yüksek not almayı başarmış.Sanırım filmin aldığı ve aday olduğu yığınla ödülün bunda etkisi büyük. filmin aldığı ödüllerin listesi için ;
http://www.imdb.com/title/tt0099685/awards
adresini inceleye bilirsiniz. film hakkında detaylı bilgi için;
http://www.imdb.com/title/tt0099685/
son olarak bu filme 10 üzerinden bi not vermek istiyorum. izleyenlerde 10 üzerinden değerlendirirlerse sevinirim. 10 üzerinden 8 veriyorum ben bu filme.yazarların verdiği notların ortalaması film notu olarak post a eklenicektir. hala izlemeyen varsa izlesin. ii seyirler (;>

Happyowlironic 8
Deniz Akçadoğan 8

FN (Film Notu) 8

2 yorum:

deserthawk dedi ki...

goodfellas güzel filmdir. izlemeye değer hatta oturup tekrar izlenir bir film zaten bir italyan mafya filmi yapılıyorsa ve de robert de niro oynuyorsa film ister istemez güzel oluyor sanırsam. adam o role cuk diye oturuyor(sekmeden).

Deniz Thetis dedi ki...

Bence De Niro faktöründen çok Scorsese faktörü önemli. Filmin IMDB'de yüksek not alması ise şaşırtıcı değil, şaşırtıcı mı? :)
Benim notum da seninkiyle aynı...
8/10