15 Şubat 2008 Cuma

Artık naapcaz bilmiyorum ? (2008 Konser çılgınlığı)

Yok yau bu böyle olmayacak... :)
Bir saat önce istanbulda yaşayan bir arkadaşımın attığı mesaj doğrultusunda bilgilendiriyorum sizi. Detaylar tekrar bu yazı altında can bulacaktır. İyi geceler

14 Mayıs Bryan Adams - İstanbul-Arena
20 Mayıs Kylie Minogue - İstanbul
6 Haziran Jethro Tull - Istanbul - Biletix duyurusu
13 Haziran Mark Knopfler - İstanbul Arena
13 Temmuz Judas Priest - İstanbul -
19 Temmuz Rage Against The Machine - İstanbul
20 Temmuz Bon Jovi - İstanbul
23 Temmuz Björk - İstanbul
27 Temmuz Metallica - İstanbul
30 Temmuz Lenny Kravitz - Istanbul

5 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

mark a gelicem gibi duruyor parayı ayırdım en azından kafamda ayırdım 3 sn hafızam olduğunu düşünürsek pek faydalı bi eylem diil ama genede mark a gelicem dierleri için söz vermiyorum

Bloodlust dedi ki...

Bütün konserlerde İstanbulda böyle işin ta a.q. Bryan Adamsa gelmem kızlar gitsin ona. Kylie'ye sırf çanağı için gidilebilir. Jethro Tull la Mark arasında kaldım ilkine gidersem öbürüne gidemem. Böyle işinde ta a.q.Heralde tercihim Mark tan yana olacak.Judas Prieste para kalırsa giderim. RATM ilginç olabilirdi ama kararsız kaldım. Bon Jovi Ve Björk e sadece Böööghh diyorum. Metallica veya Mıtaalika ne çalıcaklarına bağlı. Lenny nin ise allah bin türlü belasını versin. Gelmesin. defolsun gitsin.

Fücur dedi ki...

Adam youtube yorumları gibi köpürmüş yahu :) abi herkes bişeyi sever gider veya benim gibi konseptsizsindir herşeye gidersin meraktan... neden bu saldırganlık ?! ne bu şiddet bu celal .. akabinde bu çanak mevzunu biraz açabilirsek, ruhunda yatan hırçın delikanlıyı yakından tanımak ister derleme yazarı genç bayanlarımız :)

Bloodlust dedi ki...

Sevgili fücur çanak mevzunu anatomik olarak incelediğim bilimsel yazım derlemeli bölümünde okumanı ve yorumlarını bekliyor. Bu arada derleme yazarı geçn bayanlarımız mı var? Pek haberim yoktu benim bundan :P

happy owl ironic dedi ki...

hakkaten açtı adam çanak konusunu hehe (;>