18 Şubat 2008 Pazartesi

Solak Olmak

Gerçekten zor bir durumdur. Ben yaşadığımdan biliyorum. Baz şeyler sizin için yapılmamıştır. Kesinlikle siz ön planda değilsinizdir pek çok şeyde.

  • Adamlar mouse çıkarırlar özel sağ el için birde 100 ytl falan olur mesela özel oyun mouse derler mesela adınada adamları en hızlı siz headshot yapın gibi birde ibare koyarlar ama bunlardan solaklara yoktur.(Tamam çok süper bir örnek olmadı)
  • Gitar çalıcaksınızdır mesela solak olduğunuz için problem yaşarsınız çünkü size göre gitar neredeyse yoktur.
  • Sınav olucaksınızdır, hemde kolçaklı sırada o zaman sınava biraz erken gitmeniz gerekir çünkü kendinize sol kolçaklı sıra bulmanız gerekmektedir. Sağlar da olmaz beceremezsiniz.
  • Yemek yemeden önce strateji belirlemeniz lazımdır. Çünkü milletle çarpışmaktan gına gelmiştir. En uygun yeri seçer oraya oturursunuz.
  • Yazılar bile sağlaklar için yapılmıştır. Yazarken biz yazdıklarımızı görmeyiz mesela okuyamayız neler yazdığımızı.(O yüzden bilgisayarda yazmaya alışmak çok faydalı oldu.)
  • Dolma kalem kullanamamaktır.(neyse ki kullanmıyorum veya kullanamıyorum)
  • Makası alıp hiç bir şey kesemessiniz. Kağıt bumburuşuk olur.(ister istemez kendinize göre metodlar bulursunuz.)
  • Böyle saçma sapan zamanlarda yemek yerken özellikle hani şu stratejiyi olayını beceremesseniz eğer. Aaa sen solakmısın nasıl öle yemek yiyebiliyosun solla gibi saçma sorularla uğraşmak zorunda kalabilir insan (aha böle)

Bir noktadan sonra herşeyi kendinize göre ayarlamaya başlarsınız. Kimseyi sallamassınız mesela kimse sizin mouse’nuzu kullanamaz veya gitarınıza uzaktan bakabilirler anca. Size göre olan size göredir çünkü. Belki bir nevi intikam(saçma sapan mesela :P).

1 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

3 sn hafızamla nerde olduğunu haırlayamıyacağım bir mağazadan bahsetmişlerdi sadece solak malzemelerinin satıldığı bir mağza. süper hoşuma gitmişti o zaman. mesela kupa yapmışlar solaklar için kulbu sola geldiğinde içebiliyorsıun kulbunu sağ elle tutarsan kupanın içtiğin kısmında bir delik mevcut içemiyorsun çayı kahveyi (;> bende o zaman düşünmüştüm solakların intikamı die bir türk klişesiyle bitirmek istiyorum yorumumu abi sizin işinizde zor valla (;> 2,5 ayımı solak geçirdim biliyorum heheh