28 Şubat 2008 Perşembe

Her Sabah Modern Sabahlar Ama Artık Bazı YENILIKLER LAZIM

Bu program sanırsam yaklaşık 10 yıldır devam etmekte. Her sabah saat 07 – 10 arasında. Bazen 8 – 10 arasında, yani kısaca ben araba kullanırken bunlarda işlerini yapmaktalar. Kendileri gerçekten geyik ötesi bir program sunmaktalar. Çok komikler, çok entresanlar, çok eğlenceli adamlar. Ama (her zaman bir ama vardır) yahu birader şu demircan abi ve şenol günbayrak ne zaman bu programın içeriğinden çıkarılacak, yetmedi mi yahu. Neden her gün aynı saatte, ben araba kullanırken bu tiplemeler çıkartılıyor. Bir kasıt varmış gibi geliyor, bana. O iğrenç sesleri dinleyerek araba kullanmayı sevmiyorum, merakım bu tiplemeleri seven, beğenen modern sabahlar dinleyicileri varmıdır? Yoksa bir tek ben mi kılım bu tiplemelere? Zaten ben o sesi duyduğum anda CD’ye geçiş yapıyorum. Hiç uğraşamam sabah sabah vakitim kıymetli kardeşiiiiim.

Sorum şu bu 2 tiplemede zaten bir birinin aynısı. Sanırım ikiz kardeşler demircan abi ve şenol günbayrak bu tiplemeleri beğenen modern sabahlar dinleyicisi varmıdır? Varsa sayıları çokmudur? Yoksa herkes benim gibi mi düşünüp gıcık mı olmaktadır?

7 yorum:

Fücur dedi ki...

Modern sabahları Radyoodtü dinlemeye başladığım yıllarda yani 99-2000 yıllarında dinliyordum, sanırım o zaman sadece demircan abi vardı yada ikiside yoktu hatırlamıyorum. Zaten pek öyle üç saat tahammül edilesi bi programda değildi hiçbir zaman. Zaten şu anda üçlü oldu o elemanlar, sokakta görsek tanımayız tek tesellim o. Berbat bi program oldu bence. 7-8 sene öncekinden eser yok. Geveze vardı sabahları bunlardan önce hangi radyodaydı unuttumda, o daha bi güzeldi. Zaten artık 38-40 yaşında adamların lise çocukları ayarında geyik yapması gülünç değil aptalca bence. Ha bunu yaparak ta para kazanmaları trajik. Bunu da kıskanabiliriz :) Ki Fahir olan sanırım tunustaki if'e ve tunalıdaki Random' a ortakmış... Aferin herife bak gevezelikle para kazandı yürüdü gitti. Kıtır'cılar gibi :)

figment dedi ki...

uzun zamandır düzenli olarak dinlemiyorum. şimdi düşündüm de sanırım üni son yıllarında farmerfam ile okula giderken dinlerdik arabada. O zamanlar bu karakterler çok fazla baymamıştı beni. Ama o zamandan beri dinlemeye devam etsem kesin ben de bayardım :)

Silentmoon dedi ki...

Kesinlikle deserthawk a katılıyorum, seslerini duyduğum an kanalı değiştiriyorum veya başka şeyler dinliyorum dinleyecek hiçbirşey bulamazsam bile dinlenmiyecek bir geyik olduğu için ortamın sessiz kalmasını tercih ediyorum...

deserthawk dedi ki...

oh be yaw yanlız olmadığımı bildim mutlu oldum. her gün abi radyo yu açarken aklıma geliyor bakıyorum radyoya varsa hemen değiştiriyorum yada müzik açıyorum geyik yapıyolarsa saçma sapan o zaman dinleniyor. tabi performansaları tartışılır.

Farmerfam dedi ki...

demircan hakikaten bunalttı abi
genizden genizden konusuo asabım bozuluyo sabahları.

happy owl ironic dedi ki...

katılmadan edemiycem çıkartılsın bu tiplemeler eski modern sabahları istiyorum hatta ben eski sabahları istiyorum şöle derse 5 dakka kala uyanıp okula gidip ilk dersi ekip kantinde çay içmek istiyorum offff off

Bloodlust dedi ki...

Şenol Günbayrak kimdir nedir bilmiyorum ama bu Demircan yavşağı bıktırdı artık. Bir ara bu demircanın açtığı köfteci gündemdeydi. Her gün köfte muhabbeti tiksindirmişti sabah sabah.Demircan veya yavşakcanın olduğu günler çekilmez. Radyo Hacettepe tercih edilmeli o günler.Bir gün önceden söyleseler, yarın Demircan olacak programda diyede hiç açmasakda duymasak o kulak tırmalayıcı sesi.