25 Şubat 2008 Pazartesi

Serzeniş-1

Gece saat bir olmuş. Yatmadan önce blogumuza bakayım dedim. Birde ne göreyim.Benim hakkımda poll açılmış.Bloodlust hadım edilsin mi edilmesin mi? Hemen bloga login olarak bende oyumu evet olarak kullandım:D Şimdi benim kendi adıma evet oyu kullanmamın elbette bir sebebi var ama benim dışımda evet diyen arkadaşların sebeblerini gerçekten merak ediyorum. Birde galiba tek bir arkadaş çıkıntılık yapıp hayır demiş. Oda neden hayır dedi acaba? Sürekli bir muhalif olma durumu mudur? Yoksa bir anarşistlik midir? Bir çıkıntılık yapma kaygısı mıdır? Bu işler kesin fücur'un başının altından çıkıyor eminim. Ama böyle hadım madım ulu orta oya sunulacak şeyler değildir. Acaba pollu açan arkadaş hadımda yanına yandaş mı arıyor? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: