22 Şubat 2008 Cuma

Burcu Esmersoy Vs Tuğba Ünsal

Ekranların iki güzel bayanı dikatimi çekti geçen akşam. Tv de izleyecek birşey bulamamıştım her zaman olduğu gibi sonra bir tolkshow da tuğba ünsalı gördüm. hemen ardından kanal değiştirirken Burcu Esmersoy a rastladım. ve başladım ikisini karşılaştırmaya. hangisinin daha güzel olduğuna karar veremedim. bu gün geçtim internetin başına ve biraz araştırma yaptım ama hala kararsızım. Sizce hangisi daha güzel ?!?
Burcu Esmersoy




Burcu Esmersoy Ntv de spor spikeri.

Tuğba Ünsal






Tuğba Ünsal Çogunuzun bildiği gibi bir oyuncu.

(spor no xxx)

5 yorum:

Silentmoon dedi ki...

Tuğba Ünsal Burcu Esmersoy'dan daha güzel ama güzelleği daha çok yapma bir bebeği andırdığı için çekicilik açısından yetersiz. Buna karşın Burcu Esmersoy çok daha çekici bir bayan olduğu için güzelliğini bir kaç kat artıyor.
Bu sebeplerden ötürü ben oyumu Burcu Esmersoy'a veriyorum.

Fücur dedi ki...

Sarışın... öbürüde sarışın ! Ben oyumu Beren Saat'e veriyorum...

happy owl ironic dedi ki...

hayda özellikle sarışın abi ikiside yoksa bi esmer bi kızıl bi sarışın koyardık herkez kızılı seçerdi (;>

Fücur dedi ki...

madem internettesiniz neden MSNden tartışsak daha simultane olmazmı veya senkronize... ikincisi zaten istediğini koy ben yine esmeri seçerim hilkat garibesi olmadığı sürece...

Silentmoon dedi ki...

Olmaz biliyon hit almamız lazım :P yok benim msnim işyerinde o yüzden buradan tartışmaya katışlabiliyorum :D