10 Şubat 2008 Pazar

Judas Priest Türkiyede !!



Fazla söze gerek yok sanırım. Şu an öğrendim... evet biliyorum geç vakit. The Pub'dan yeni geldim, iğrenç seksenler çalıyolar hala.. ardayla ilker ve erdal hala ordalar. karizmadan ödün veriyolar bence başka bişey değil. Konuya dönelim... Biletixin şu an için yazdığını direk kopyalıyorum.

Heavy Metal Tanrıları Türkiye'de!
Dünyanın en büyük heavy metal grubu olan, birçok ünlü gruba ilham kaynağı olmuş, 15. Stüdyo albümlerini çıkarmış Judas Priest, 2008'de İLK KEZ Türkiye'de!

BKM organizasyonu olduğuna göre sanırım Kuruçeşmede olur. ve biletler 250 falan olur heralde abartılı abartılı.

3 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

ben yorum yapmıyorum arda yapacak gerekli yorumu zaten ama yarın bi gelicez yanına herhalde alıcaz ifadeni gibi görünüyor (;>

deserthawk dedi ki...

bascaz alcaz seni, bascaz kırbacı bascaz kırbacı böylece ufak bir tahsilat yapmış olabiliriz... :P

soundblaster dedi ki...

pub'a bir daha gitmek isteriss, iğrenç seksenleri dinleyemeden gitmek zorunda kaldık yahu;)

bu arada karizmadan anladığı nedir sevgili fücur'un acaba??;P