26 Şubat 2008 Salı

Call of Duty

Belkide gelmiş geçmiş en iyi fps. Artık küfür etmekten vaz geçtiğim için daha doğrusu çalışmalarım sonucunda oyunu oynayabilme lüksüne eriştikren sonra kesildi de diyebiliriz. Oyunu anlatmak gerekmiyor tadı kaçmasın diye yoksa bruce willis ölüymüş olm gibi bir geyik icap edebilir. Modern zamanda geçen silahlarımızın üst düzel olduğu sniperla snipersız rahat bir şekilde oynanan ama aynı zamanda çok eğlenceli vakit geçirtiricek oyunlardan bir tanesi. Wolfinstien zamanlarından bu güne geldiğimize göre gerçekten çok yol kat ettiğimizide eklemek lazım. Rush,sinsice sürünme, komuflaj, oyunda bulucağımız noktalar olarak gözümüze

çarpıyor. Oyunun grafikleri çok sağlam su olayını çözmüşler ıslanmışım gibi geliyor bazen. 1440*900 çözünürlükle oynuyorum ve gayet memnun kaldım. Yapay zeka fena değil eskilere göre daha iyi. Oyunu denemenizi tavsiye ederim. Call of Duty ilk çıktığı oyundan beri yenilikler getiren oyun yapısı sayesinde çok daha ilerde en azından diğer fpslere göre.

6 yorum:

Farmerfam dedi ki...

Sevgili Çöl düşkünü arkadaşımıza katılıyorum, ben ki fps lerden çok hoşlanmam bu oyun kendini oynatıyor arkadaşım :D

Silentmoon dedi ki...

Evet güzel bir oyun ancak, en nefret ettiğim, fpslerde klasik hastalıkla karşılaştığım bir bölüm yüzünden oyundan soğudum. Helikopter pilotu kurtarma görevi var ve yanında 10 civarı adamla helikopter pilotunu çatışmanın içerisinden 90 saniyede çıkarman isteniyor ancak nasıl bir durumsa düşmanların hepsi sadece sana ateş ettiği için helikopter pilotuna kesinlikle ulaşamadım yanımda 10 asker ne yapıyor derseniz sadece figuranlık yapıyorlardı...

Not: Sevgili Deserthawk arkadaşım oyun call of duty 4 te niye eski call of duty (2.Dünya savaşı) screenshoti koydun yazıya :D yoksa bizim bilmediğimiz gizli bir 2.Dünya savaşı bölümümü var?

deserthawk dedi ki...

hehehe silentmoon güzel bir noktaya parmak bastı cidden resmi değiştirdim. her neyse valla ben o helikopter pilotunu kurtarma görevini oynadım ve hep bana ateş etmiyolardı. gayet kolay bir şekilde geçtim bölümü sana bi garezleri vardı sanırsam.

Bloodlust dedi ki...

Bu gelmiş geçmiş en iyi fps nedir? Gelmiş geçmiş en iyi frame per second mı? yoksa gelmiş geçmiş en iyi fırında patates soğan mı?

Fücur dedi ki...

abi derleme ekibindeki en konudan bağımsız adam olduğuma herkes kalıbını basar. fakat yuh diyorum ... first person shooter !

deserthawk dedi ki...

eyw fücur!! tabi açıklamak lazımdı bunu..