5 Şubat 2008 Salı

Shoot 'em Up



Shoot 'em Up tarzı oyunları hatırlatan bir film. İzlemesi çok keyif verici. Farmerfam ve Figment arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine izledim beğendim. Ancak önceden uyarmalıyım filmde öle sağlam bi senaryo kurgu falan aramayın. bol bol hareket var, adından da anlaşılacağı gibi herkezi öldür tarzında bir film. Genelde benim bu tarz filmlerden sonradan haberim olduğu için belkide hepiniz izlemişsinizdir blemiyorum ama buraya kimse yorumlamadığı için izlemeyen arkadaşlara faydam dokunsun dedim. film 2007 yapımı, Michael Davis yazmış vede yönetmiş. Clive Owen başrolde, Monica Bellucci ise ona eşlik etmekte. film hakkında detaylı bilgiyi;

http://imdb.com/title/tt0465602/

linkten edine bilirsiniz. Hepinize iyi seyirler (;>

3 yorum:

figment dedi ki...

Amcanın bi elinde Monica Bellucci diğer elinde bi silah içeri sızan düşmanları öldürüp bi yandan da işini görmeye devam ettiği sahne acaip geyikti :))

deserthawk dedi ki...

hmm izlemediğim bir film ama yakın bir tarihte bellucci filmlerini tamamlamayı düşünüyorum...

happy owl ironic dedi ki...

figmentin bahsettiği sahne hakkaten çok güzel ama filmin tamamında bir geğik unsuru var ama yalnış anlaşılmasın amerikan pie daki gibi bir geğikten söz etmiyorum daha çok southpark tarzı taşlamaları hatırlattı bana bu tarz geğikler