4 Şubat 2008 Pazartesi

Siyah & Beyaz

Aslında bir beşiktaşlı olarak Siyah & Beyaz adlı açtığım postun teknik olarak beşiktaşı anlatmam gerekir. Mesela “Beşiktaş sen bizim herşeyimizsin.” Veya “Beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur, beşiktaşlı olmayanlar ...........” gibi saçma sapan tezaruhatlar yazmam gerektiği düşüncesine girilebilir.

Siyah & Beyaz Ankarada ki 35+ olan bir gece klübü tavsiyem 30’lu yaşlarda uğranılabilecek bir mekan. Yaş itibariyle bir büyüğümüz ile gitmemiz gerek yoksa içeriye almayabilirler. Mekan da yaş ortalamasından mütevellit çok aydınlık herkes herkesi çok rahat bir şekilde birbirini sivilcesine kadar görebiliyor (en azından bana öle geldi) bar deseniz inanılmaz daha aydınlık gören çekim yapılıyor sanabilir. Sanırsam oda yaş ortalamasından kaynaklanıyor insanlar görebilsin diye(tanıdıklarını).

Siyah & Beyaz şili meydanında bir evin bara dönüştürülmüş klasik bir Ankara barı. İç dekor olarak genelde Siyah & Beyaz fotoğraflar kullanılmış. Eski ve yeni film yıldızlarının fotoğraflarına yer verilmiş. Yerlerde beyaz fayans ile kaplanmış. Canlı müzik var ama sahne yapma gereği duymamışlar. Müzisyenler mekanda seyir eden insanlarla aynı seviyedeler nitekim zaten oraya bir yükseklik yapsalarmış kambur bir şekilde gitar çalmalarıda gerekebilirmiş.

Namının yürüdüğü bir mekan nitekim Cem Yılmaz’ın, sonra bilmem zibizop dizilerdeki pek çok karakterin Ankaraya geldikleri zaman uğradıkları mekan olarak geçiyor. Siyah & Beyaz’a gitcekseniz benim tavsiyem biraz kafanız iyi iken gidin çünkü 15 YTL’ye 330 luk biraya bizden kimse vermez.(Fiyatlar biraz yukarıda kabul ama ZZ Top’dan da La Grange çaldılar 2. soloya girmediler sanırsam biraz dürtmek gerekebilir.)

Ps: fotoğraftaki batarideki amcayı tanıdınız mı? Eskiden Süleymanlar Gölge Pub da çalarken bu amca orda batari çalardı. Hey gidi....

3 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

abi bişi sorucam bu batarist gölge pub tayken kız arkadaşıyla dialoğa girmek zorunda kaldığımız batarist diilmi yoksa ben karıştırıyormuyum. hani hey you istemiştik sülwymanlardan da hatunyok artık o kadar da diil ne istediğinize dikkat edin çalabilecekleri şeyler isteyin demişti hemen ardından süleymanlar çalmıştı şarkıyı ben çok eylenmiştim hehehe neyse mekan hakkında fazla konuşamıycam çünkü gitmedim görmedim bilmiyorum

deserthawk dedi ki...

evet abi ta kendisi hatta pek masada yoktu yani gene biz bizeydik diye de hatırlıyorum onda da çalmalarının etkisi olmuş olabilir. bir tek bunlar var sadece bunlar para harcıyorlar bari bunlara çalalım bu parçayı diye ama süleyman abi ne istesek çaldı bu güne kadar... adam bi geçen paint it black e karşı çıktı onuda biz istemedik zaten.

Silentmoon dedi ki...

Ama genede çaldı :)