13 Şubat 2008 Çarşamba

Previously In Lost

Previously in lost sözcüğünü duymayalı bayaa bir olmuştu. Evet lostun yeni sezonu başladı. Dengeler değişti. Zamanlar değişti. Olayların boyutu bambaşka bir noktaya geldi. Tüm zamanların en iyi dizileri arasında Lost 4. sezonuyla bomba gibi geldi. Başlamayanlara bir an önce başlayıp dizi alemine kapağı atmalarını tavsiye ediyorum.

Lost Oceanic hava yollarındaki bir uçağın bir adaya düşmesinden sonra, sağ kurtulan 45 yolcunun hikayelerini anlatmaktadır. Garip enteresan olayların geliştiği bu ada da nelerin olabileceğini kimse bilmemektedir. Ve olaylar gelişir. Jack ekibin lideri ve doktoru. Sayyid eski bir Irak askeri. Kate bir kaçak ama çok güzel bir kaçak. Sawyer allahına kadar bir dolandırıcı. John Locke ise gerçek yaşantısında bir o kadar ezikken ada da kendisine yeni bir hayat kuran bir orman adamı.

4. sezonun başlamasıyla yeni bir boyut kazanan dizi pek çok noktadan sırlarını belli etmeye başladı. Daha bu sezonla beraber 3 sezon daha izleyeceğimiz dizi merakla ekran başına kitlenmemize sebep olucak gibi gözüküyor.

4 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

yazıyı ilk okuduğumda aman dedim 4. sezonu izlememiş birisi olarak aman dedim okumiim şimdi ya bişilerden bahsediliyorsa okumiiim dedim ama dayanamadım okudum yine ama allahtan bölümlerle ilgili bişilerden bahsedilmemiş (;> izleyemedim 4. sezon bölümlerini merak ediyorummmmmmm. . .

Fücur dedi ki...

Amerikan hollywood mantalitesinin geldiği en kro nokta LOST. konu bulamayıp bissürü abidik olguyu birleştirip ezik bi dizi yapmışlar işte... fiyasko kanımca :)

deserthawk dedi ki...

eee hatırla sevgili izleyip ağlayan birinden böyle yorumlar görmek enteresan!!!!

Fücur dedi ki...

bence hatırla sevgili losttan çok daha iyi bir prodüksiyon , ha son dönemde gerilime girdi ayrı bir mevzu... ama sende izle sende ağla arkadaşım, bana forumcu polemiği yaratma,