22 Şubat 2008 Cuma

Knight Rider (2008)




Evet efendim adından da anlaşılacağı üzere 80 lerin unutulmaz dizisi geri döndü. Döndü ama nasıl...Eskiden bir Trans Am olan KITT imiz bu sefer (tabi Ford un sponsorluğunda) yeni KITT bir Ford Mustang Shelby Cobra. Bu arada bilmeyenler yada unutanlar için KITT,"Knight Industries Two Thousand"'ın kısaltması :D.

Neyse dizinin pilot bölümü geçenlerde yayınlandı, yaşlı bir amcanın evine elektrik kesintisini bahane ederek gelen kötü adamlarla başlıyor dizi. Daha sonra bu yaşlı amcanın gizli Knight projesini yürüten ve oluşturan şahsiyet olduğunu da öğreniyoruz. Genç 1 kız ve yeni Maykıl Nayt'ımızın(çocuğun adı Maykıl hakikaten) da olaylara karışmasından sonra olaylar gelişmeye ve karışmaya başlıyor. Silentmoon arkadaşımızın yorumladığı gibi arada bir türk filmi havası da yakalayan bölüm, bence dizinin eski karaşimşek tadında olmasa bile eski tatları arayanlar için ideal. "Süper araba yine herkesi patakladı bu hıyar şöför de anca kızları kesti" olayı tabi ki burada da olacak.

Yazıcak daha fazla bir şey bulamıyorum, ben izledim sevdim sizde izleyin diyorum :D


2 yorum:

deserthawk dedi ki...

abi ara bildiğin çok güzel olmuş ya bu fordun arabalarını sevmem ama mustangın yeri her zaman için farklıdır. tasarımı eskilerden kalma bir güzelliği vardır ki dillere destan olmasının bir sebebide budur. tutarmı tutmaz mı bilinmez ama bir şans verilebilir.

happy owl ironic dedi ki...

videodaki direv optinal kısmına bittim ben süper. izlenirmi izlenir gibi geldi bana