25 Şubat 2008 Pazartesi

Kıtır Mıtır At Konutkent;Ment

Bazı arkadaşlar ciks bir yer olarak ifade etsede bence hem yapısı hemde biranın fiyatı açısından ciks bir yer olma yolundan uzak gibi duruyor. Tamam tunalıda ki kıtırdan oldukça farklı bir mekan etrafta kırmızı ya da mor saçlı kızlar dolaşmıyor. Sakalları kendi boyunda olan ZZ Top kılıklı, sarhoş amcalar takılmıyor bu mekana, ya da kıtırın o bildiğimiz fast food vari self servis; aldığını öde iç, mentalitesinden uzak klasik barları andıran bir havaya bürünmüş olması ya da enteresan bir şekilde eli yüzü düzgün kızların bu mekana gelmeleri takılan insanların daha üstlerine başlarına dikkat etmeleri ciks olduğu anlamına gelmesini sağlamaz.

3 katlı olan mekanda dart bile olduğu düşünülürse aslında gidelesi yüksek bir mekan olduğunu düşündürüyor bana. Ama o kıtırın sıcaklığı yok yani masaların bir birine yakın olduğu devamlı dolu olan, masa bulmakta genelde zorlanılan kıtırdan uzak diyebiliriz. Kalabalık gidilmesi dışında herhangi bir yer problemi pek çıkmıyor. Mekanın odun garsonları dışında bence pek bir eksik yokmuş gibi duruyor. Belki çok daha fazla masa konabilirdi mekana veya biraz daha değişik bir iç dizaynla çözülebilirdi belki ama bu haliyle de hiç fena olmayan gidilesi bir mekan.

Ps:Elimde kıtırı ifade edicek ya da belirticek bir fotoğraf olmadığından dolayı foto koyamadım.

5 yorum:

atil dedi ki...

bu ümitköydeki yeni açılan park caddesindeki kıtır mı bu abi? ordada kıtır açılmış çünkü.

Silentmoon dedi ki...

Olmaz böyle şey heryere kıtrı açıyorlar sanki güzel biryermiş gibi :D

Fücur dedi ki...

Evet Atıl konutkentte o Kukla kebaba gittiğimiz yerdeki kıtır bahsettiğimiz. Cumartesi gitmiştik beraber Ardayla.
Bence Tunalı Kıtır ruhundan çok uzak, daha çok Golden veya Pirates gibisinden bi yer ama daha lüks bi yer yapmaya çalışmışlar. Bide adamlar o kadar para harcamış eleştirmekte ayıp ama yinede villadan bozma tripleks bar komplekside yakışıksız bi fikir kanımca. O cadde ilerde Arjantin 2 yalnız, bunuda belirtiyim. Millet şuursuzca orada yani gecenin bi vaktine kadar. Genel olarak kötü bi yer demiyorum ama Ardayla aynı konuda yakınıyorum . Odun garsonlar . Tuğçeye bi bira isteyene kadar pandomim yaptım resmen. Bide fındıklı votka efsanesi var ama onu absolut ile içsek daha güzel olacaktı sanırım binboa yerine.

PS: Tuğçeyle benim resimlerimiz var her ne kadar kıtır olduğunu belli edecek bi görüntü olmasada o çakmaklı pozum gayet çarpıcıydı :) onu koyabilirsin izin veriyorum.

deserthawk dedi ki...

kıtır olduğu belli olmuyor ya onların baktım şöylede pek anlaşılır bi tarafı yok bi barın fotosunu bile çekmemişiz yaaaw

Bloodlust dedi ki...

Sevgili farmerfam ile bugün gittiğimiz ve benim çok hoşuma giden mekan. Farkettim ki insan bir yaştan sonra salaş mekanlardan uzaklaşıp arada bir böyle lüks kılıklı yerler de istiyor. Menü fena değil. Bira 6 YTL. Mekana göre bana ucuz geldi. Çalan müzik genelde mi öyle yoksa bize mi denk geldi bilmiyorum ama gayet iyiydi. Urge Overkillden Girl You Will Be A Woman Soon ve Deep Purpledan Soldier Of Fortune hatırladıklarım. Buna Ek olarak dartta var. Boardlar çok iyi. Hepsi yeni gıcır gıcır. Birde bize challenge teklif eden 2 gence farmerla çok güzel gömzürünce keyfimiz yerine çok iyi geldi. Triplex bar fikri banada çok itici gelirdi ama bu mekanda hiç batmadı. Ferahtı. Goldenın tıkış tıkış havasıda yoktu. Sadece yan boardda oynayanlar arada bir bizim boardun önüne geçiyorlardı. Oda mekanın darlığından değil herifler tam bir mal olmasından kaynaklanıyordu. Herifleri kaçırayım diye birkaç kere dartları çok yakın attım kulaklarına kafalarına ama iyi niyetime geldiler. Yoksa delicektim bir taraflarını :D