6 Şubat 2008 Çarşamba

Barda

Bu ara evden – işe, işten – eve klasmanında bir profil çizmemden ötürü film konusuna ağırlık vermiş durumdayım dolayısıyla ne gittiğimiz mekanlardan, ne de içtiğimiz içkilerden bahsedebiliyorum. Dolayısıyla izlediğim filmlerden bahsediyorum.

Barda filmini birazda tavsiye üzerine izledim ama benden tavsiyeBu filmi arkadaşlar izlemeyin çok net!!!!! Böle asap bozan, haydi lan dedirten, offff kafa atayım çektiğiniz filme dedirten, küfür potansiyeli yüksek bir film. Bayanların izlememesini şiddet ilen tavsiye ederim. Ne iğrençlik varsa bu filmde mevcut sıralıyorum, işkence var mı var, işkence edip adam öldürme var mı oda var, tecavüz var mı var, işkenceli tecavüz var mı var, tabanca ile adam öldürme var mı var, uyuşturucu var mı var, birde futbol maçı yapıyorlar. Asabı bozuluyomu insanın evet bozuluyor. Filmi bir bitse diye izleniyor mu izleniyor (kapatamıyosun). İşte barda böle bir film.

Iyyyy aklıma geldi uyuz oldum ancak bir türk yapımına göre enteresan. Bu kadar asap bozan başka bir film ise Das Experiment’tır. Oda Alman yapımı bir filmdi. Das Experiment’ı izlemiş olan varsa bu filmi neden ona benzettiğimi de anlar.(Kapalı kutu oldu biraz ama izlemeden o duyguyuda yazıda yaşatmak hiç istemedim.)

Iyi seyirler. Bol sinemalı günler.(TV programı gibi oldu.)

2 yorum:

atil dedi ki...

Söylediklerine aynen katılıyorum abi, hiç bize göre bir film değil.

Bloodlust dedi ki...

Yalnız sevgili blog sakinleri birde şöyle bir olay var. Bu senaryo kurgu değil. Ankara'da geçtiğimiz yıllarda tam hatırlayamadım tarihini gerçekten yaşanmış bir olayın hikayesinin hafifçe değiştirilmiş hali. Üni'den bir arkadaşım bahsetmişti. Film çıktığında. Olay gerçekleştiğinde gazeteden okumuş. Asıl olay istanbul değil ankarada oluyor. Barda değilde bir öğrenci evinde gerçekleşiyor. Ve hapishanede herifleri temizleyende savcı değil mafya. Şimdi film hakkında yorumumu yapayım. Film gerçekten rahatsız edici. Filmin gerçek bir hikayeden alınıp çekildiğini düşününce insan gerçekten biraz daha rahatsız oluyor. Ama ben filmi başarılı buldum. Biz lay lay lom hayatlarımızda aman abi şunu dinledim çok iyiydi, şuraya gittim mekan çok iyiydi diye şen şakrak güle oynaya eğlenirken, ülkemizde böyle şeylerde oluyor. Bunları insanlara göstermek kötü değil hakikaten de gerekli birşey. Bu olayı belki hepiniz okudunuz gazetelere çıktığında ama unutuldu gitti. Ama sinema işte unutulmamasını sağlıyor. O yüzden hayatın lay lay lom olmadığını gösteren bu filmleride izlemeli. Çok sık değil ama arada bir. Ben filmde en çok TGG'ci elemanı sevmiştim. Yazık oldu.

Saygılarımla...